Декарбонизация

Вярваме, че с минимизиране на въглеродния отпечатък на нашия бизнес и веригата на стойността, можем да подчертаем факта, че ROCKWOOL е нетно-въглеродно отрицателна компания. По тази причина през 2020 г. се включихме в Инициативата за научно базирани цели (SBTi). Това включваше ангажимент за проверен и одобрен план за амбициозно намаляване на една трета от емисиите ни на парникови газове в жизнения цикъл до 2034 г., като за база беше използвана 2019 г.

Sustainability report 2020, decarbonisation, earth at night, big picture, planet, horizon

Как допринасяме за кръговата икономика?

В ROCKWOOL, следваме природата, където кръговото рециклиране е нормата. Всички живи създания съществуват, умират и се завърщат към живот в безкраен цикъл. Нашите продукти са направени от естествен камък, което ни дава възможост да рециклираме напълно използваната каменна вата в нова - отново и отново, без никаква загуба в експлоатационните ѝ качества.

Rockworld imagery, circularity, recycling, reuse
Нашите продукти съдържат до
0

рециклиран материал

Рециклирана каменна вата
0

тона рециклирани от пазара

Услуги по рециклиране
0

държави, в които предлагаме услуги по рециклиране на каменната вата

Да създадем здравословна среда за живот

С нарастването на световното население градовете, в които живеем ще трябва да приемат все повече хора по безопасен и здравословен начин. Сградите, в които прекарваме времето си оказват влияние върху нашето здраве, благополуче и продуктивност. Ако вземем предвид, че прекарваме 90% от времето си у дома, здравословната вътрешна среда е от високо значение. Продуктите от каменна вата могат да посрещнат част от предизвикателствата, които вървят ръка-в-ръка с градския начин на живот. От шумово замърсяване до пожарна безопасност, продуктите на ROCKWOOL могат да помогнат в създаването на оптималната вътрешна среда, подобрявайки пожарната устойчивост.

Torre Bolueta, Bolueta Tower, multi family house, Passivhaus, Ventirock Duo

Да нахраним света

До 2050 г. населението на Земята се очаква да бъде 9 милиарда и 80% от храната ще се консумира в градовете. Това нарастващо градско население ще се нуждае от достъп до здравословна и питателна храна. На места, където земеделската земя е оскъдна, новите и иновативни форми на производство са ключът към изхранването на жителите в градска среда. ROCKWOOL произвежда хидропонни продукти с марката Grodan, които позволяват производството на храна да става в градските зони, използвайки по-малко природни ресурси.

Grodan beauty of horticulture series
Спестена енергия
0

GWh енергия за отопление, спестена от строителната изолация на ROCKWOOL продадена през 2020 г.

Спестена вода
0

милиона литра спестена вода от продукти за парници продадени през 2020 г.

Подобрено обучение за
0

учащи, които се възползваха от по-добра среда за обучение с акустични решения Rockfon през 2020 г.

Искате ли да знаете повече?

Michael Zarin, Vice President, Group Communications

Michael Zarin

Vice President, Group Communications, Denmark
ROCKWOOL Group